Solutiile eficiente online
reprezinta viitorul oricarei afaceri
În lumea modernă de astăzi, există o așteptare ca orice companie cu reputație să aibă un fel de prezență online. Potentialii clienti ar fi probabil neîncrezători față de orice afacere care nu ar avea un număr de telefon sau o adresă fizică, și același lucru se poate spune și despre lipsa unui site web și a unei adrese de e-mail business.

SEO este practica de îmbunătățire a vizibilității online în rezultatele căutărilor organice pentru a crește cantitatea și calitatea traficului de pe site-ul dumneavoastră. În general, această strategie de marketing digital urmărește să genereze venituri și creștere pentru compania dvs. prin creșterea vizibilității online.

De ce ai neaparata nevoie un website optimizat pentru afacerea ta?
Pentru a fi complet informat, ti-am pregatit cele mai uzuale nedumeriri si incertitudini la intrebarea “Am nevoie de un website?”
01.
Prezență online 24/7
A avea un site web înseamnă că clienții vă pot găsi întotdeauna - oricând și oriunde. Chiar și în afara orelor de lucru, site-ul dvs. continuă să găsească și să asigure noi clienți. Acesta oferă utilizatorului confort, deoarece poate accesa informațiile de care are nevoie în confortul propriei case, fără presiune suplimentară pentru deplasare.. În plus, având în vedere că majoritatea companiilor din ziua de azi au propriul site web, există toate șansele să pierdeți clienți în favoarea concurenților dacă rămâneți offline.
02.
Schimb de informații
La modul cel mai simplu, un site web oferă o modalitate rapidă și ușoară de comunicare a informațiilor între cumpărători și vânzători. Puteți să indicați orele de funcționare, informațiile de contact, să arătați imagini ale locației sau ale produselor și să utilizați formulare de contact pentru a facilita întrebările din partea clienților potențiali sau feedback-ul celor existenți. Puteți chiar încărca videoclipuri promoționale pentru a vă atrage cu adevărat clienții și pentru a vă vinde afacerea într-un mod eficient și rentabil. Aceasta este, de asemenea, o modalitate bună de a vă promova canalele de socializare și de a crea o comunitate cu clienții dvs.
03.
Credibilitate
În lumea modernă de astăzi, există o așteptare ca orice companie cu reputație să aibă un fel de prezență online. Potentialii clienti ar fi probabil neîncrezători față de orice afacere care nu ar avea un număr de telefon sau o adresă fizică, și același lucru se poate spune și despre lipsa unui site web și a unei adrese de e-mail business. Acestea sunt instrumente utile pentru a împărtăși clienților informații cruciale despre afacerea dvs. și pentru a răspunde la toate întrebările "Ce" și "De ce" pe care aceștia le pot avea. Mai mult, faptul de a avea un site web de bună calitate și ușor de utilizat îi face pe clienți să se simtă confortabil în a apela la serviciile dvs., deoarece vor presupune că se pot aștepta la aceeași experiență pozitivă în toate domeniile afacerii dvs.
04.
Costuri reduse
Pe lângă simpla afișare a informațiilor, puteți utiliza site-ul dvs. web pentru a vinde bunuri și servicii direct consumatorilor, eliminând în unele cazuri necesitatea de a utiliza magazine fizice, care implică costuri mari de operare (salarii pentru personal, chirii, utilități, pentru a numi doar câteva). Eliminarea acestor cheltuieli generale vă va permite, de asemenea, să vă reduceți prețurile, oferind afacerii dvs. un avantaj competitiv real. De asemenea, poate fi utilizat și pe plan intern în cadrul afacerii dumneavoastră; aveți noutăți pe care doriți să le împărtășiți colegilor sau aveți informații importante care pot fi accesate de conducere? Având un site web intern, puteți economisi mult timp, deoarece tot ceea ce aveți nevoie se află într-un singur loc și poate fi accesat în orice moment.
05.
Extinderea pieței/ Globalizarea
Întrucât site-ul dvs. este accesibil oricui din întreaga lume, capacitatea de a depăși barierele geografice nu a fost niciodată mai ușoară. Oricine, din orice țară, va putea să vă găsească compania și, ca atare, este acum un potențial client.
06.
Informații despre consumatori
Instrumentele analitice vă permit să identificați cine este clientul dumneavoastră tipic, cum v-a găsit, ce îi place și să vă adaptați activitatea pentru a maximiza achizițiile prin intermediul site-ului dumneavoastră. Gama diversificată de date disponibile vă poate ajuta, de asemenea, să înțelegeți mai bine modul în care canalele de social media vă influenteaza brandul și poate chiar evidenția oportunități de a schimba aspectele offline ale afacerii dumneavoastră, cum ar fi orele de deschidere a sucursalelor, promoțiile și gamele de produse.
07.
Publicitate
Instrumente precum Google AdWords sau publicitatea pe Facebook vă oferă puterea de a ajunge la clienți cu mult mai multă acuratețe și fiabilitate decât prin metodele tradiționale de publicitate offline. SEO și publicitatea online sunt o modalitate excelentă de a ajuta la creșterea gradului de cunoastere, iar dacă se face corect, traficul către site-ul dvs. poate înregistra o creștere. Fiți prima companie pe care o vede un potențial nou client atunci când caută un anumit produs sau serviciu online și folosiți pagina de contact a site-ului dvs. web sau funcțiile de comerț electronic pentru a face ca achiziționarea unui produs sau găsirea unui punct de vânzare cu amănuntul să fie mai ușoară ca niciodată.
08.
Concurenți online
Dacă nu aveți un site web, este foarte probabil ca și concurența dvs. să aibă unul, ceea ce înseamnă că pierdeți ocazia de a câștiga noi clienți și că puteți fi în prim-planul lor. Este esențial să nu pierdeți nicio oportunitate și să nu fiți intrecuti de concurență.
09.
Serviciul Clienți Online
Site-urile web oferă o modalitate mai ușoară de a gestiona serviciul clienți. Oferind răspunsuri la întrebările adresate în mod regulat într-o secțiune FAQ (Întrebări frecvente), puteți reduce costurile de deservire a clienților și puteți economisi timp și bani, precum și oferiți mult mai multe informații. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că clienții pot primi un răspuns instantaneu și economisec timp, ceea ce contribuie la încurajarea unor relații pozitive cu clienții pe termen lung. Acest lucru ar putea fi un beneficiu pentru dvs., toate comentariile pozitive pot fi încărcate într-o mărturie, clienții dvs. sunt mulțumiți, de ce să nu le arătați?!
10.
Oportunitate nelimitata de creștere
Site-urile web, reprezintă o modalitate excelentă de a oferi un loc la care pot fi trimiși potențialii clienti. Arată despre ce este vorba în compania dumneavoastră, ce a realizat și ce poate realiza în viitor.
Plan preturi pentru creare website prezentare
Planurile noastre de preturi sunt de doua feluri dupa cum urmeaza:
-Cost initial creare website fara administrare lunara
-Cost initial creare website redus cu administrare lunara
Creare website prezentare
Pretul afisat include doar crearea website-ului, fara administrare lunara.
-Hosting Premium + Domeniu 1 An
-2 Drafturi Design gratuite
-Optimizare Multipla
-Project Manager Dedicat
-Optimizat SEO - Basic
-Formular Contact Personalizat
-Galerie Foto/Video pe max 3 pagini
-Optimizare Completa Pagini
-Scanare Antivirus la finalizare
-Casute Mail business: 5
-Adaugare Modul GDPR
-Certificat SSL
-Durata Executie 4-14 Zile de la plata facturii.
*Pretul afisat nu include TVA.
*Se pot adauga SEO/ Reclame SocialMedia la reducere fara de preturile standard.
Website prezentare PRO
Pretul afisat este doar pentru crearea websiteului.
Pretul de administrare lunara este de 1000 ron/luna, abonament de minim 6 luni!
Consultanţă initiala
Panou administrare
Galerie Foto
Optimizare Mobil/Tableta
Configurare 7 casute @domeniu.ro
Formular de contact
Integrare Google Maps
Domeniu .ro/ 1an
Gazduire Web: 5GB
Certificat SSL
Modul GDPR/Cookies/Termeni si conditii
Adaugare continut pe maxim 10 pagini
Site in limba romana
Durata Executie: 4-12 zile
Google Analytics
Integrare FB messanger/Whatsapp
Favicon gratuit
Creare Google My Business
*Pretul afisat nu include TVA.
*Se pot adauga SEO/ Reclame SocialMedia la reducere fara de preturile standard.
Plan complet
Planul complet include urmatoare: